רעד באזור הפה -שפתיים בעיקר
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה מספר חודשים יש לי רעד באזור הפה המופיע דווקא כשאני במצב של קריאה או מול הטלויזיה. כמו כן רעד ביד ימין כשאני מבצעת פעולות חיתוך ירקות או פירות וכן כשאני מפעילה את המקשים בטלפון הסלולרי. ברקע : ארוע מוחי שעבר בעלי לפני כשנתיים,מאז אני בלחץ רב, אני מטפלת בו ועוברת עלי תקופה קשה. אני לוקחת ציפרלקס מזה כחודשיים וכדור שינה כל ערב מזה כשלושה חודשים. במה מדובר? האם יש קשר למצב הנפשי? האם זה סימני פרקינסון?
לקריאה נוספת והעמקה
יש גם אופציות נוספות אך לא ניתן לשלול את זה דרך מחשב. כדאי לפנות לנוירטולוג.