טיקים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ד"ר, שמי שלי בת 26, בחודשיים האחרונים החלו לי טיקים בגוף שמחמירים בעיקר בהירדמות. בדיקת EEG יצאה תקינה וכך גם כל שאר בדיקות הדם שלי (נחושת, סרולופלזמין, מגנזיום, קורטיזול). לאחרונה החו אצלי גם הזיות בדקות הראשונות לפני ההירדמות או בהתעוררות. אני חייבת לציין כי בתקופה זו הייתי תחת עומס נפשי רב שהבנתי שגם יכול ליצור תסמינים אלו.. האם יש סיבה לדאגה? תודה מראש
שלום, שלי האם יש סיפור משפחתי למצב? מה לגבי נטילת תרופות או חומרים טוקסיים? מה אומר פסיכיאטר?
אין עבר משפחתי ואין מחלות פסיכיאטריות או הפרעות בתנועה בקרב בני משפחתי. כן בעבר השתמשתי מספר פעמים בגראס וגם בדבק מגע אבל זה לפניי מעל 10 שנים... ועדיין לא נפגשתי עם פסיכיאטר, אני מבינה לפי תשובתך שכדאי..?