מה המשמעות של אוטם לקונרי
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, דוקטור לאחר שנפגעתי בראש בתאונת דרכים עשו לי סי.טי. ראש ומוח ללא חומר ניגוד בבית החולים וולפסון. בממצאי הבדיקה כתוב: מרקם המוח - אוטם לקונרי ישן בקפסולה אקסטרנה מימין. מה המשמעות של ממצא זה? מה אני אמורה לעשות אתו? האם הוא מהווה גורם סיכון לאירוע מוחי בעתיד או לדמנציה. עלי לציין שאמי ז"ל סבלה מדמנציה קשה. אציין גם שגילי הוא 69 מצפה לתשובתך המהירה רותי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רותי אוטם לקונרי בCT מוח זה לא ביטוי של מחלה חריפה אך יכול להיות סימן של מחלת כלי דם קטנים. יש מקום להתיעץ עם נוירולוג ורפא משפחה ולדבר על טיפול מניעתי.