פענוח תוצאות בדיקת CT לגולגולת
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת CT לאחר תלונות מכאבי ראש עזים והנה התוצאות: ללא אפקט מסה,ללא סטיית קו האמצע. מוקד היפודנסי תת-קורטיקלי פאראונטיקולרי מימין. מוקד דומה גם אוקסיפטלי משמאל, ומוקד שלישי פרייטלי אחורי משמאל. גומה אחורית ומעבר קרניו-סרביקלי שמורים. חדרים וציסטרנות ב.מ.פ. לאחר הזרקת ח"נ ללא האדרה חריגה,כולל סביב המוקדים הנ"ל. חלון עצמ: ללא נגעים גרמיים. סטיית מחיצת האף שמאלה. קונכה בולוזה דו"צ. ללא דימום תוך גולגולתי. מומלץ המשך בירור ב MRI מוח מקווה לעזור לי בפענוח התוצאות הללו תודה
שלום, רב אני לא מכיר את הרפטים, אך הייתי מייד פונה לרופא המטפל ואם יש אפשרות להיפגש בהקדם האפשרי עם נוירולוג ולשקול פניה לחדר מיון.