אשמח לעצתך - בנוגע למגרנה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני זו ששאלה כאן ב-12.12.17. הייתי אצל נוירולוג היום והוא טוען שזו מגרנה. קצת קראתי באינטרנט והבנתי שזה נגרם מירידה בסרוטונין ומהתרחבות כלי דם במוח. רציתי לשאול איך אני משנה את זה ע"י תזונה: האם אפשר לקחת B6 והאם לקנות תוסף טריפטופאן? אם כן באיזה מינון? מצד שני הבנתי ששוקלד מעלה סרוטונין אז למה זה לא טוב לאכול כשיש מגרנה? ומה לגבי מוצרי חלב- אני נוהגת לאכול ולשתות הרבה מוצרי חלב האם יש קשר לזה ולמגרנה.? האם עליי להוריד את כמות הסוכר ביום? תודה
ליעל שלום רב, כל אלה שאלות מעולות לשיח עם הנוירולוג שראה אותך. ראי גם "יעוץ פרטני מחייב בדיקה." בברכת בריאות, כרמל ערמון