ציסטה בבלוטת האצטרובל

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

30/05/2017 | 18:29 | מאת: לי

היי, אני בת 19 ולפני כשלוש שנים ביצעתי MRI בגלל כאבי ראש מעירים משינה ומלווים בסחרחורות בסיכום: חשד לפוקוס בודד של HETEROTOPIA SUBEPENDIMAL בטריגונום מימין. שינויים ציסטאים בבלוטת הפינאליס אשר אינה מוגדלת. ביצעתי בדיקת EEG שיצאה תקינה וגם בדיקה אצל רופאת עיניים שגם היא יצאה תקינה. יש לציין שבתקופה האחרונה שוב חזרו הכאבי ראש אחרי תקופה של שקט ובנוסף, יש לי עייפות כרונית. גם אם אשן 8 שעות וגם אם אשן 12 שעות ואפילו אם אנוח בצהריים עדיין אני עיפה, בנוסף הרבה פעמים אני מתעוררת בלילה וקשה לי לחזור לישון. יש לי תור שחיכיתי אליו כבר ארבעה חודשים (מכיוון שאני בצבא) לנוירולוג בשבוע הבא, אבל אין לי מושג מה כל אלה אומרים ואני לא רוצה לבוא בחוסר ודאות. מה לפי דעתך יעשו לי? יש לציין שבבדיקות דם מקיפות שביצעתי הכל תקין כולל ברזל והמוגלובין כך שאין לי שמץ ממה העייפות נובעת? האם יש סיכוי שזה מהציסטה? לי 30/05/2017 10:19 יש לציין שאני בחצי שנה האחרונה סובלת מבעיות בזיכרון, שוגחת דברים שקרו אתמול או אפילו לפני שעתיים. מתקשה בפעולות הכי בסיסיות של לזכור דברים פשוטים.

לקריאה נוספת והעמקה

ללי שלום, הגיעי לפגישה עם הנוירולוג מוכנה. רשמי את כל תסמינייך ושאלותייך על דף, כפי שעשית בפניה אלי, בשני עותקים, אחד שתוכלי למסור לנוירולוג ואחד לעצמך. הגיעי עם הדימות עצמה (MRI) על דיסק, למקרה שהנוירולוג ירצה לראותה. אני משער שהנוירולוג ישוחח איתך ויבדוק אותך. בהמשך יחליט כיצד להתקדם בברור הקשיים שאת מעלה. בברכת בריאות, ובהצלחה, כרמל ערמון

04/06/2017 | 21:01 | מאת: לי

הנויורולוג שלח להמשך בירוריפ כגון רופאת עיניים, EEG בחסך שינה, שוב MEI וכו. בנוסף קיבלתי מרשם לאלטרולט 10 מ"ג פעם ביום וטריבמין 2 ביום 250 מ"ג כי מסתבר שיש לי חוסר בB12 שאלתי היא מה תהיינה השפעות הכדורים עליי? האם יש פגיעה ביעילות גלולות או אינטרקציה כל שהיא איתן? וגם מתי עליי ליטול כל אחד מהכדורים? האם יש בעיה ליטול ביחד?

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים