עזרה וטיפיל לאנהלציה

דיון מתוך פורום  טיפת חלב

01/01/2013 | 12:39 | מאת: טל

הי רנה בתי בת שנה וחודשיים ומאז יונת המעבר מצוננת כמעט כל הזמן ומחרחרת,בלילות רבים מאוד קשה לה לנשום מהאף ואז מוציאה את המוצץ כדי לנשום ומתעוררת ללא סוף,רופא אחד המליץ אנהלציה עם חומר והשני לא ממליץ בכללץ החלטנו ללכת על אנהלציה רק עם מי מליח, 1.מה לדעתך ונסיונך עדיף 2.כיון שהילדה בהיסטריה מטורפת והתנגדות מרובה לשים את המסיכה-אפילו שקנינו מכשיר בצורת כלב (: -איך אפשר לשכנע אותה או טיפ מסוים,מתוך שינה זה עובד אבל רק בישיבה בעגלה ואינני רוצה להרגיל אותה לישון בעגלה..אשמח לתשובה מהירהוהצלה-תודה

לקריאה נוספת והעמקה

טל שלום, בד"כ אינהלציות עם מי מלח עוזרים - הם עוזרים בייבוש הנזלת , ובכך משאירים את מעברי האויר יותר פתוחים כך שאחרי האינהלציה הפעוטים בד"כ גם אוכלים יותר טוב וגם ישנים יותר טוב. אפשר לנסות את האינהלציה כאשר הורה אחד מחזיק אותה ומחבק אותה - וההורה השני מקרב אליה את המסיכה. אפשר לנסות לעשות זאת תוך כדי שיר או סיפור. כמובן היא יכולה להיות באותו זמן עם מוצץ- זו גם אופציה להרגעה. ובמקרה שאין שום ברירה אחרת - אז לעשות אינהלציה בעת שינה - גם אם היא שוכבת במיטה ומקרבים אליה את המסיכה - גם אם זה לא לגמרי סגור על הפנים אבל מספיק קרוב - יש לזה אפקט טיפולי. רפואה שלמה!

05/01/2013 | 19:44 | מאת: טל

תודה רבה ושאלה נוספת אני יודעת שבגיל זה אמורים לישון 11 שעות שינה בלילה פחות או יורתר ואפילו פחות,השאלה היא -אם היא ישנה 12 שעות ולפעמים 11 וחצי זה נורמלי?על מה זה יכול להעיד(כמובן שמפחית לה הדבר את השינה בצהרים)-רציתי לציין שאני לא עובדת-ולא קמה מאווד מוקדם כמו תמיד. שאלה נוספת-האם זה שהיא מתעוררת המון בלילה באופן קבוע!לשתות מים מעיד על משהו?

06/01/2013 | 10:04 | מאת: טל

נכון-היא רגילה להרדם עם תחליף חלב ובמהלך הלילה לוקחת את המים לעצמה כי זה נמצא ליד הרגלים שלה במיטה,היא עצמאית בעניין אך עדיין מעירה אותנו הרבה,האם לדעתך כדאי להפסיק עם זה גם אם היא עצמאית?כי ביום היא תמיד אהבה לשתות מאז ומתמיד אך לא באובססיה כמו בלילה, באותה ההזדמנות אשמח לשמוע איך מומלץ לגמול מחלב לפני השינה? אניחנו בעד לתת לה כאשר לא אוכלת טוב אך מעבר לזה היא כבר רגילה לזה והדבר גרר גם את נושא המים בלילה כי כך הפסקתי לה את הבקבוק באמצע הלילה להאכלה..אז יש יתרון ויש חסרון תודה רבה!!שבוע נהדר

טל שלום,אם היא לוקחת את המים באופן עצמאי - אז אין צורך להפסיק את ההרגל - כי זה לא אמור להעיר אתכם. אבל אם היא דורשת שאתם תתעוררו כדי להביא לה את המים - זהו הרגל שכדאי להפסיק - כי למעשה היא מרגילה את עצמה שהיא זקוקה לכם כדי להירדם שוב (ולאו דוקא למים). בכל מקרה לגבי ההאכלה לקראת השינה - תמיד כדאי (גם בגיל של חודשים ספורים) להפריד בין ההאכלה לשינה - כלומר כמה שניות לפני שהיא נרדמת על הציצי או על הבקבוק - לנתק אותה - כדי שההירדמות הסופית תהיה נטולת אוכל. וזאת במטרה שהאוכל לא יהפוך להיות הרגל הירדמות!

מנהל פורום טיפת חלב