לא מצליח לקום בבוקר אשמח לפיתרון
דיון מתוך פורום בריאות הנפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר !! אני מוכר כאן בפורום ולעיתים אני כותב כך שאתם מכירים אותי . אני ממש יקצר ויגיע לעצם ושורש העניין . נוטל לפונקס משנת 2011 כמות של 550 מ"ג . מזה מספר חודשים אני ממש ופשוט לא מצליח לצאת מהמיטה בבוקר . לא עוזר לי שמעירים אותי אני ישן ממש ממש חזק וחוסר כוחות וחשק לצאת מהמיטה . אני אובד עצות ולא יודע מה לעשות אשמח לקבל כל רעיון זה או אחר מהד"ר ומהגולשים . תודה רבה לילה טוב שוב אציין שניסיתי כל מיני טכניקות או להפחית מינון אבל אני מרגיש עם זה פחות בטוב . יש לי שאלה !! יש רופא שהוא מומחה ללפונקס ?? תודה