ריח חזק בשתן ובנרתיק

דיון מתוך פורום  רפואת נשים

11/05/2017 | 23:30 | מאת: ליאת ארזי

מזה כשנה וחצי אני סובלת מריח רע בנרתיק, ריח חריף בשתן, גירודים לסירוגין, צריבות לסירוגין ותכיפות במתן שתן. בתחילה הריח היה של דגים ונמצא שיש לי דלקת בנרתיק קיבלתי טיפול ואח"כ חזרה הבעיה שוב. שוב קיבלתי טיפול והרופאה עשתה לי בדיקת ציטוגניקולוגית ולא מצאה דלקת. בדיקת הפאפ היתה תקינה. בדיקת שתן כללית ותרבית ולמחלות מין תקינה. הרופאה שלחה אותי לאורולוג ואמרה שנראה שהבעיה לא של נשים. בינתיים נתנה לי משחה הורמונלית אובסטין ועוד משחה ששרפה לי והפסקתי אותה. אמרה שאולי זאת בעיה של יובש בנרתיק כי אני בגיל המעבר ובינתיים שלחה לבירורים. אולטראסאונד וגינלי תקין, צילום כליות תקין ועכשיו נשאר לי אורולוג. אמרה להמשיך בכל מקרה את האובסטין. יש לי הרגשה שהבעיה היא גניקולוגית. הריח החריף מאד ויש כאבים לעתים בבטן התחתונה. מה לעשות כבר משתגעת. האם לבקש לעשות תרבית מהמקום לחיידקים? האם ממשחה הורמונלית הריח התגבר? מה מציע?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אני מסכים שנשמע כמו דלקת בנרתיק לדעתי תרבית לא תעזור לאבחנה כדאי להמשיך עם האובסטין בלבד ורק לאחר חודש לפנות שוב לבדיקה

לקריאה נוספת והעמקה
12/05/2017 | 11:06 | מאת: ליאת ארזי

בהמשך לשאלתי ולתשובתך, הייתי היום אצל רופא אורולוגית אמרה שמבחינתה הכל תקין כך שגם אני חושבת ששייך לדלקת בנרתיק. אני כבר חודשיים וחצי עם האובסטין ללא שום שיפור. מלבד זאת רציתי לשאול האם אפשר לקחת כמוסת פרוביוטיקה בזמן לקיחת האובסטין?

מנהל פורום רפואת נשים