חום פנימי ברגל
דיון מתוך פורום אורתופדיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה קצת מוזרה בזמן האחרון (חודש אחרון ) בערך, אני מרגישה מידי פעם חום פנימי ברגל, כאילו נגעתי במשהו חם, החום הוא פנימי, כשאני נוגעת באותו האזור ברגל, הרגל לא חמה כלל. הדבר חוזר על עצמו מספר פעמים ביום ובלילה, רציתי לדעת ממה זה נובע, והאם צריך ללכת לטיפול ולבדוק את הנושא או שזה יעבור. תודה ויום טוב הדר
לקריאה נוספת והעמקה
התלונה יכולה להתאים לבעיה עצבית. מציע לפנות לאורתופד אשר ישוחח איתך , יבדוק אותך, ישקול ביצוע בדיקות דימות ויחליט על טיפול במידת הצורך. ליצירת קשר טיפולי וקביעת תור נא ללחוץ על הקישורית שבסמוך לתמונתי למעלה ולטלפן