שאלה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לשאול בבקשה: מזה זמן רב כשאני קמה בבוקר קשה לי לעמוד על הרגלים. כפות רגלי כואבות עד כי איני מצליחה לעמוד עליהן, אני פוסעת בכאב עד שעובר לי אחרי מס' דקות. הכאב הוא בתחתית כף הרגל ובאצבעות. גם כשאני קמה מישיבה חשה בכאב, אך בבוקר הוא יותר חמור. האם זה נורמלי כתוצאה ממשקלי העודף או שזה מרמז על בעיה שאני צריכה לטפל בה? אולי דלקת? אודה להתייחסותך.
תיארת בעיה אורטופדית בשם פלנטר פאסייטיס המכונה בפי העם - דורבן. מה שעוזר: נוגדי דלקת קרח מקומי פיזיותרפיה תרגילים להארכת גיד אכילס - כפי שיראו לך בפיזיותרפיה בהצלחה ד"ר ויינפאס רופא מומחה www.refoua.co.il