כאבי ראש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה שלושה שבועות בכל יום מופיע לי כאב ראש או בעשר בבוקר או בארבע אחה"צ (ממש על השעון). בכל מקרה הוא עובר רק אם אני לוקחת כדור, אם לא אני יכולה לסחוב איתי את הכאב ראש במשך שעות. אני מנסה לשתות הרבה, אבל הכאב ראש חוזר. בעבר הייתי מעשנת והייתי סובלת מכאבי ראש כל הזמן, אבל הפסקתי כבר לפני למעלה משלוש שנים וכאבי הראש הפסיקו גם. סבתא שלי ואבא שלי סבלו ממיגרנות. ממה זה כבר יכול לנבוע ומה אני צריכה לעשות כדי שכאבי הראש יפסיקו?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לדעת אולי זה כאב ראש רגיל ואולי זה מיגרנה כדאי לעשות הערכה אצל הרופא
לקריאה נוספת והעמקה