ידיים "נרדמות"
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 54. מזה מספר חודשים "נרדמים" לי הידיים, בעיקר שמאל, בשינה או ברכיבה על אופניים. בד"כ משתחרר בקלות לפעמים לוקח קצת זמן. נשלחתי לצלום עמוד שידרה גבי מותני והתוצאה: שינויים ספונדילוטים קלים. רושם לספונדילוליזיס וליסטזים קדמי קל בגובה L5 - S1 עם הצרות המרווח. האם זה הגורם להירדמות, מה אפשר לעשות? האם זה יחמיר?איזה רופא מומחה מטפל בנושא זה, אורטופד? ותודה מראש נתנגו.
יכול להיות שזה נגרם מהגב, אך אז הייתי מצפה לשינויים בחוליות יותר גבוהות, חוליות אלו משפיעות יותר על הרגליים דווקא ומאוד יכול להיות שהמקור לכך גבוה יותר ביד עצמה את זה אפשר לבדוק ב EMG הכתובות היא אורטופד וגם נוירולוג בהצלחה