איך זה יתכן?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי כבר מליון כתבות על זה שקור לא גורם למחלות, אבל אני מוכנה לחתום על כך שכאשר קר לי מאוד ואינני לבושה טוב כעבור שעה-שעתיים אני כבר מתחילה להיות מנוזלת, ולעתים קרובות הנזלת נמשכת יום-יומיים, ולפעמים אף מתפתחת לליחה, שיעול וכד' (בלי חום). אני לא משקרת, זה באמת כך מאז שאני זוכרת את עצמי. וכך גם קורה עם ילדיי (בני 3 ו- 5). איך זה יכול להיות אם אנחנו כל הזמן קוראים שלקור אין השפעה על הצטננות ומחלות? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
המחלה היא מזיהום קור מחליש את המנגנוני חיסון של הגוף ואז לוירוס יותר קל לחדור אני מניח שאת צודקת