דיאטה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני קטן אמונה בקיצורי דרך מפתים, אך בכל זאת אני שומע לאחרונה הרבה על אנשים שעושים דיאטת ASG. הבנתי שמעבר לתכשיר שמסופק עם הדיאטה, התוכנית כרוכה בדיאטה של 500 קלוריות ליום. וכן לא כרוכה בפעילות גופנית כלשהי. האם זה אכן כמו שמבטיחים ירידה משמעותית במשקל בזמן קצר ולא על חשבון ירידה במסת שריר ? והאם כמות קלורית כה נמוכה פוגעת בגוף ? אם כן במה ? בעיני זה או תגלית המאה או רמאות המאה. אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית יותר. תודה
לא ממליץ ממליץ על תזונה שפויה מאוזנת עם פעילות גופנית ארובית ואנרובית בירידה הדרגתית של חצי קילו לשבוע ולא יותר הזהר לבריאותך