יציאות קיבה מיד אחרי אוכל
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אימי בת 75 שנים בשלושה ימים אחרונים קורה דבר מוזר היא אוכלת ומיד רצה לשירותים.זה לא שילשול. זה קיבה ב1 יום הראשון היה לה גם כאבי בטן היא שתתה לימון ועשתה דיטה אבל תופעת הקיבה עדין קימת היא אשה בריאהשותה ויטקל+די+מינרל ויטמין D SLOW K וללחץ דם שנים רבות האם אוכל לקבל הסבר מה זה? אגב כאשר גלובולין גמא מעט גבוה מה זה אומר? נטיה לסרטן חלילה? בברכה ותודה מלכה
קשה להשיג מסקנה ברורה מתיאורך בלבד הבדיקה משמעותה עליה באנזים כבד לגשת לרופא מטפל