טבילה במי קרח
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ראיתי סרטון על חיילי צבא קוריאה שטובלים במי קרח בטמפ' של מינוס 20 מעלות. האם זה אכן אפשרי? האם יש נזקים שעלולים להיגרם לגוף? האם טבילה במי ים בטמפ' נמוכה בחורף בשילוב גשם היא מסוכנת ויש לה השלכות רפואיות (מדובר באנשים בריאים בד"כ לקראת שנות ה40). ובנוסף האם ניתן להרגיל את הגוף לטבילה בקור. ראיתי אומניות לחימה ביפן שלוקחים את המתאמנים תחת מפל מים קפואים.
גם אני מכיר תאוריות שגורסות שמקלחות קרות מחסנות הגוף אבל מדובר בתאוריות אלטרנטיביות שלא מוזכרות בספרי הרפואה לשיקול דעתך