אוושה בלב, מולדת וכאבים בחזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 36, מאובחנת עם אוושה בלב, מולדת, האבחון הוא של היצרות קלה של המסתם הריאתי. (בדיקת אקו לב האחרונה בוצעה לפני כ-4 שנים). לאחרונה לפעמים מרגישה כאבים קלים בחזה בצד שמאל, לפעמים מקרין אל היד. יש לציין שבעבר הרחוק יותר כבר היו לי כאבים דומים, ביצעתי בדיקות ויצאו תקינות. שאלתי היא האם לאור הנתונים האלה יש מקום לבדיקת אקו לב נוספת?
לקריאה נוספת והעמקה
לעניות דעתי יש מקום לבדיקת אקו כמעקב אחרי המסתם הריאתי ללא קשר לתלונותייך שלא נשמעות לי קשורות לבעיה המבנית בהצלחה