כאבים באזור החזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 23, בשבועיים וחצי האחרונים סובלת מכאבים מתחת לקו החזה בשני הצדדים: מקדימה, בצדדים ובגב (גם קצת יותר גבוה). בדיקות דם, שקיעת דם ושתן תקינות. אין חום, אין ליחה, לא משתעלת, בהאזנת הרופא לריאות נאמר כי תקין. התסמין היחידי הוא הכאבים, אשר לעיתים חזקים מאוד ולעיתים חלשים. בפענוח צילום חזה נכתב: תסנין בבסיס ריאה שמאלית. הרופא חושש מדלקת ריאות בשל הצילום ורשם לי אנטיביוטיקה מסוג רוקסו. האם לקחת את האנטיביוטיקה לפני בירור נוסף? אילו בדיקות נוספות ניתן לעשות? אם לא מדובר בדלקת ריאות על מה יכול להעיד התסנין בצילום? תודה מראש
נראה לי כך: לקחת רוקסו אפשר לעשות גם ספירת דם ותפקודי כבד בעוד חודש לחזור על הצילום חזה אם התסנין יעבור - סבבה אם לא - סיטי כמובן הכל בקשר ובהוראת רופאך