ויטמין D
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ידוע לי כי המינון המומלץ לחוסר בויטמין הוא 2000 יחב"ל (2 טיפות 1000X). ובכל זאת שמעתי כי יש רופאים הממליצים על מינונים גבוהים כשיש חוסר משמעותי. עד לאיזה מינון ניתן להגיע ללא חשש? אם אני נוטלת 4 טיפות ביום של 1000 יחב"ל (4X1000) האם אני עלולה לגרום נזק כלשהו (למעשה גם חוסר משמעותי עלול לגרום נזק בפני עצמו)?
יש מספר גישות יש רופאים שנותנים לשתות בקבוק שלם בבת אחת לחודש שלם ויטמין די אינו רעיל גם במינונים גבוהים אין סיבה לחשש