דיווח על חום לרופא
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ידוע שלא צריך לגשת לרופא ברגע הראשון שמגלים שיש חום. שאלתי היא מתי כן צריך לגשת לרופא , אחרי כמה זמן/ימים?
אין כלל יכול יום אחד של חום עם סימנים חשודים כמו פריחה מוזרה, קישיון עורף המחשיד לדלקת קרום המוח, או חזרה מאזור נגוע במחלה מסויימת או גיל שבו מסוכן שיש חום ולפעמים גורם הזמן הוא המכריע המצב הקליני הוא הקובע כשהסימנים מאוד שיכחים כמו נזלת חולשה או שלשולים בחילות ומעט חום אין ממש הכרח למהר לגשת לרופא ד"ר ויינפאס www.refoua.co.il