מקרה שאני חושש שיכול להזיק לבריאות שלי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום הלכתי באזור של שבע טחנות בירקון (זה נחשב לאזור היותר מזוהם של הנחל). כשהלכתי שם היו הצפות של הנחל (בגלל הגשם הנחל הוצף). חשבתי שאוכל ללכת ולעבור מבלי להתרטב אבל הלכתי ונרטבו לי כפות הרגליים. במים. הייתי בחוץ כמה שעות אחרי ולכן ניקיתי את הרגליים כמה שעות אחרי. השאלה שלי היא האם זה יכול לגרום לזיהום/ לסכן את הבריאות שלי? או שבגלל שזה מקרה חד פעמי אז זה לא נורא (פשוט זה הירקון שידוע בכך שהמים שלו מזוהמים...)? אם זה כן מסוכן בריאותית מה עלי לעשות (אולי כדאי לקחת כדור נגד זיהומים...)? מה הסכנה הקיימת במקרים כאלה? תודה מראש.
לא חושב שנגרם נזק אין צורך בטיפול בברכה