טיפולים משלימים בהתפתחות הילד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יתי בת 11.5, ברצוני לברר מהי הזכאות לקבל עבורה טיפולים משלימים? יש לה המון בעיות חברתיות וחוסר ביטחון שנובע, מעזיבה של אביה שחי בחול, מפגש קשה אחרי שמונה שנים, שהביא לסערת רגשות... אני מעוניינת להחזיר לה את ביטחונה העצמי ידוע לי שהטיפולים הם עד גיל 10 מדוע??? האם היא כבר לא ילדה? לאן פונים? מחכה לתשובה
שאלתך הינה שאלה משרדית מנהלתית התשובות ניתנות במשרדי מכבי עי פקידות אמונות על נושאים כספיים זכאות וכו לא מתעסק עם זה זהו פורום רפואי נטו