גז בישול
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בישלתי ספגטי ברוטב עגבניות, בסיום הבישול נישפך לי טיפה רוטב על הכריים, שאלתי היא כזאת שניקיתי שחכתי לכבות את הגז בישול והסיר עדיין היה עליו ללא אש רק גז בכריים האם יכול להיות מצב שהאוכל מעול בגז בישול והאם זה מסוכן לאכול מהספגטי? והאם יש סיכון בנשיפה ומה הם התסמינים לגשת למיון במקרה שכזה?
הרעלת גז מתבטאת בעצירת נשימה אם חשה בטוב אין צורך לגשת למיון כדאי לאוורר ולהתרחק לעת עתה לגבי הספגטי - אין לי תשובה מדעית לעניין מקסימום תעשי חדש
או שיכול לפתע לצוץ..?