שטף דם בציפורן
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשלושה שבועות קרה מקרה שבו התיישבתי על כיסא קצת רופף ואצבעות הידיים שלי נתפסו בין המושב לרגליים של הכיסא, מה שגרם לסדק ודימום בציפורן של יד אחת, ושטף דם בציפורן של היד האחרת. (שטף הדם מופיע באמצע הציפורן). בינתיים שטף הדם לא עבר והציפורן עצמה החלה להלבין באיזור של שטף הדם. שאלתי היא האם זה עובר מעצמו? האם הציפורן תתפרק/תנשור כתוצאה מכך? ואם זה עובר מעצמו, כמה זמן זה אמור להימשך?
יעבור מעצמו לא בטוח שהיא תנשור אם תרצה להבדק גש לרופא כירורג