תוצאת TSH
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת 36, חצי שנה אחרי לידה ומניקה והתלוננתי לרופא על חולשה ועייפות ושאני לא חוזרת לעצמי. בתשובת בדיקת הדם שקיבלתי היום מופיע: TSH 0.01 MIU/ML FREE T4 23.98 PMOL/L FREE T3 7.25 PMOL/L מה זה אומר? האם יש מקום לדאגה? קראתי ברשת שלחץ מוגבר (סטרס) יכול להשפיע על התוצאות. אני סובלת כללית מסטרס ובמיוחד לפני בדיקת דם (פחד מעילפון) האם זה יכול היה להשפיע על התשובה? תודה מראש! מודאגת... נ.ב אין לי תופעות אחרות של יובש בעור, עצירות והשמנת יתר.
הערכים מתאימים למצב של פעילות ביתר של בלוטת התריס לא הייתי מייחס זאת לסטרס שלפני בדיקות לגשת לרופא משפחה להשלים בירור , הרופא שלך יוכל להעזר ברופא אנדוקרינולוג לצורך העניין יכול להיות שזה גם יסתדר מאליו אבל דורש המשך בירור בהצלחה