דחוף
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אמא שלי בת 50 בריאה. לפני כמה ימים בבדיקות דם שגרתיות ראו שתפקוד הכבד אצלה לא טוב. ALT (GPT) עומד על 149. אחרי בדיקת US ראו גוש בכבד. לא יודעים בדיוק מה זה ולא הצליחו להבחין בUS. השאלה באיזה בדיקה יכולים להבחין טוב יותר, סיטי או אמאראי ? כמובן נעמוד בתקציב של בדיקת אמאראי אם כן כדאי. יש לציין שלפני כמה שבועות עברה מיפוי עצמות וסיטי בגב. לכן לא רוצים שהיא תיחשף לעוד קרינה. בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
אני מניח שהתשובה היא סיטי בכל מקרה כדאי לגשת לקופה לרפא משפחה או רופא גסטרו לקידום הבירור