בת 16 מרגישה מאוד לא טוב מס' ימים. לפנות למיון?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ביתי בת ה -16 לא מרגישה טוב יש לה חום בין 35.1 ל 35.5, קר לה סובלת מחולשה והרגשה כללית רעה מאוד מה לעשות. הבעיה שזה חגים ואין רופאים האם יאושר לי מיון? תודה רבה
לכי למיון דחוף
נשמח לשמוע מה עשיתן ומה קרה בסופו של דבר בריאות טובה ובהצלחה
הי אני שומר שבת /חג ולכן עונה פה רק במוצאי החג/שבת גם אני אשמח לקבל עדכון בשלום ביתך ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il