תוצאות CTI
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עשיתי צילום חזה וראו שסינוס קוסטופרני השמלי שלי סתום.. הפנו אותי לעשות CTI באסותא וראיתי כשו את התוצאות באינטרנט ואין לי מושג מה זה אומר.. אני צריך לדעת אם הבדיקות תקינות או לא בשביל הצבא... זה מה שרשמו לי בסיכום הבדיקה: לסיכו :ם . 1 הממצא משמאל יכול להתאים להרניה דיאפרגמטית מלווה בחדירת השומן וכלי הדם פריטונאליים להמיטורקס השמאלי . . 2 שאר הבדיקה תקינה. אשמח אם מישהו יפרש לי את סעיף אחד..
הכוונה לפגם אנטומי של חולשה של שריר הסרעפת שגורם לחדירת רקמות רכות אליו יש להשלים הבירור עם רופאך
מה זה אומר??? זה משפיע במשהו בחי היום יום? אני לפני גיוס... זה משהו שאני צריך לדווח אליו לצבא??