נשיכת חתול
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש חתול שאני מאכילה בחוץ כמעט כל יום. (הוא נראה חתול שהיה חתול בית, מסורס), הוא נכנס הביתה והרמתי אותו,ואז הוא נשך אותי.הנשיכה היתה די שטחית, שטפתי ושמתי פולידין.לא הלכתי למשרד הבריאות. החלטתי שאעקב אחרי החתול ואראה שהוא ממשיך להיראות בריא.אני ממשיכה לראות את החתול, האם זה באמת מספיק או שבל זאת ללכת למשרד הבריאות.?כמה זמן לעקוב אחרי החתול?הנשיכה היתה ביום ראשון בערב או מוצאי שבת. תודה מראש
בלי קשר לכלבת צריך לדאוג לחיסון טטנוס ולטיפול אנטיזיוהמי
מה בנוגע לבעית הכלבת?האם יש צורך מעבר למעקב אחר החתול ולכמה זמןנחוץ? טטנוס עשיתי לפני שנה וחצי, ואין זיהום במקום הנשיכה. תודה מראש