בדיקת נוגדנים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 23 בריאה בדרך כלל, בעקבות תלונות על חולשה, כאבים בבית החזה בגרון ובידיים הופניתי לבדיקות כלליות אשר יצאו תקינות, נמצאו 2 בלוטות לימפה תת לסתיות בגודל 20 מ"מ . בבדיקת נוגדנים נמצא igm בסולם מ- 40-220 נמצא אצלי 331 שאר הנוגדנים igg iga נמצאים בטווח הנורמה . רציתי לשאול על מה הממצאים מצביעים? ובאיזה ברור מומלץ להמשיך?
לקריאה נוספת והעמקה
הממצא כשלעצמו אינו עדיין בעל משמעות אפשר להמשיך את הבירור בכיוון של בירור מערכת חיסון אצל רופא המשפחה או אצל המטולוג דרך הפנייה מרופא המשפחה
אז בגדול לא צריך לדאוג יותר מידי?