כאבי ראש
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני בהריון שבוע 15. ביום חמישי האחרון הצטננתי מאוד וכעת בשלבי החלמה. לא טיפלתי תרופתית, קצת אוטריווין ברגעים קשים. ביומיים האחרונים יש לי כאבי ראש ולחץ בעיניים. לא כאבים שאי אפשר להתמודד איתם, אבל ממש לא נעים. חברה אמרה שייתכן ומדובר בסינוסיטיס. האם לטרוח ולקבוע תור? או אולי לחכות כמה ימים ולראות אם עובר לבד? אם לקבוע תור, האם לרופא משפחה או אף אוזן גרון? תודה מראש, קרן
רוב הסיכויים שמדובר בגודש שנישאר לאחר הוירוס שאינו כלל בהכרח סינוזיטיס קני קפסולות של קארבול - שפכי אותם למים רותחים ושאפי את ההדים שיצאו כשמגבת על ראשך יש בזה מנטה ושמן אקליפטוס ויש בזה בכדי לשחרר את דרכי הנשחה ימה רק אם יהיה חום וכאב ממוקד מאוד אז יש יותר מקום להתייעץ עם רופא המשפחה על צורך באניטיביוטיקה בשל סינוזיטיס לכאורה