גרנולה , סובין וסודה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מנותחת קיבה משנת 98. זה אומר פתיחת בטן בשיטה הישנה ולא לפרסקופיה. מאז עברתי 3 לידות. לאחרונה העליתי מאוד במשקל.מנסה לחזור לדיאטה בעזרת סובין כמו לפני הניתוח. האם מותר לאכול סובין עם יוגורט? האם סיבי הסובין לא יוצרים חסימה? מה לגבי גרנולות?? כנ"ל לגבי משקה סודה???? אשמח לתשובה מהירה
הם מותרים לאוכולוסיה הכללית לגבי המקרה שלך כדאי לברר מול הכירורגים שניתחו אותם על הסוג המדוייק של הניתוח שעברת ומה הנחיותיםה לגבי אכילת סיבים לאחר ניתוח מסוג זה