הופעת סימנים אדומים בגוף - תינוקת בת 4 חודשים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור וחג שמח, לבתי בת ה-4 חודשים הופיעו הבוקר 3 נקודות אדומות ברגל ונקודה במצח. לאחר כחצי שעה נופו לה עוד 2 נקודת ברגל ועוד שניים במצח, עד כה מופיעות לה בגוך כ-12 נקודות אדומות אשר נמצאות ברגליים, במצח וביד. מה זה יכול להיות? האם יש צורך לקחת אותה לבי"ח?
כאמור מאוד קשה לי מפה לדעת במה מדובר מה מצבה הקליני ? חום אפטית ? תאבון ? ערנית ? אלו נתנוים חיוניים אם מתנהגת כרגיל וכו אולי יכול למצוא רופא ילדים זמין במקוד של הקופה אם זה במסגרת חום וכו - אז כדא לבדוק בהקדם מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס