שאלה מקווה שתעזור לי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 32 בריאה , היום אני ביום חמישי למחזור אתמול בערב לקחתי קולדקס עקב כאבי גרון וזה עזר לי , היום מרגישה דקירות בבטן האם זה בגלל שלקחתי קולדקס במחזור? האם זה מפחיד ? או שזה טבעי בזמן מחזור חודשי? אודה לעזרתך
היי ניקול אני לא רופאה אבל דקירות בבטן נשמע כמו כאבי מחזור, לא? אני הייתי ממש סובלת מזה וכשהתחלתי לקחת גלולות פליים אז זה מאוד עזר לי והכאבים נרגעו. לא נראה לי שיש קשר לקולדקס, אבל אם את מודאגת אז תקראי את העלון של התופעות לוואי :)
זה חסר טעם לחלוטין, ולא קשור כלל לשאלה שנשאלה! תשאירי לחברת התרופות להשקיע בפרסום.