תחושה רעה לאחר אכילה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמתי לב בזמן האחרון שלאחר ובזמן שאני אוכל מתחילה אצלי הזעה מרובה בבית השחי. בנוסף שמתי לב שכאשר אני שוכב במיטה לאחר אכילה אז אני מרגיש מעין תחושת שריפה כאילו האוכל עולה למעלה וגורם לגירוי. מה הסיבה לתופעות האלה והאם הזעת היתר ממנה אני סובל קשורה באכילה שלי או בבעיה במערכת העיכול ? תודה מראש וחג שמח.
לקריאה נוספת והעמקה
הבעיה השנייה נשמעת כמו רפלוקס בעיה עם פתרונות מרובים הזעה בבית שחי - הטיפול הוא לרוב בהרקות נקודתיות המשך בירור אצל רופא שומדבר לא נשמע מדאיג, אפשר לטפל בהכל מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס