כאבים עזים 3 ימים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, כבר 3 ימים אני סובלת מכאבים עזים. כאבי ראש, גב (התחיל בגב עליון אבל עכשיו בגב התחתון/מותן מקרין גם לרגלים. הכאב משתפר מעט עם אדוויל ואו אופטלגין. אין לי חום (היה 37.7 אבל עבר בזכות התרופות). הייתי אצל הרופאה שאומרת שנראה לה שפעת. אני לשום מה לא מרגישה שזה סתם שפעת. בנוסף, הופיעו לי נקודות סגולות קטנות כמו נימים על הירכיים. קיבלתי מהרופאה הפנייה למיון אם זה יחמיר. לנסוע למיון ולהיבדק שוב?
לקריאה נוספת והעמקה
הכתמים הללו לפעמים מסוכנים במיוחד אם לא נעלמים בלחיצה ואז כן כדאי לפנות למיון מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס