חתך
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש לא בטוחה שנכנסתי לפורום הנכון .. אבל היום חתכתי את עצמי והפעם הגעתי יותר עמוק מהרגיל , לפני שהחתך התחיל לדמם הספקתי לראות שכבה לבנה - אני צריכה תפרים ? מה לעשות עם זה ? שמתי בושם כדי לחטא אבל אני לא יודעת מה עוד אפשר לעשות - http://www.siz.co.il/my/ntr2nikdn5zc.jpg זה החתך .. תודה רבה !!! חזור
הפורום המתאים הואכירורגיה לדעתי יש מקום לפחות להדבקה במיון/מוקד/חדר אחיות מוזמנים להמשיך לקבל עדכונים רפואיים בעמוד הפייסבוק : ד"ר מיכאל ויינפאס