חולשה והרגשה כמו שפעת ללא חום
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 30, בריא בדכ. במשך 7-8 ימים אני מרגיש כמו שפעת. חולשה כללית, כאבי שרירים. פעמיים עלה החום עד 38 וירד תוך כמה שעות. בדיקות דם תקינות למעט חריגה ב: Monocytes % 19.5 Monocytes # 1.13 MCHC-M 36.1 gd/l מה זה יכול להיות? יש מחלות ויראליות שנמשכות כל על הרבה זמן? תודה
כן זה יכול להיות מחלת הנשיקה CMV EBV לי היתה מחלה כזו חודשיים. הטיפול שמציל הוא צמחי ואין שני לו בעולם תחפש בגוגל את האתר של המטפל ע"י הקשה טיפול בלעדי למחלת הנשיקה. שיהיה לך שבת שלום ורפואה שלימה
לפני שרופא מאבחן מה יש לו...??? ראית את תוצאות הבדיקות שלו? ראית מה ביקשו בכלל לבדוק? את מומחית בפענוח בדיקות?