תחושת נימול בצד שמאל של החזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ויינפאס שלום, ביומיים אחרונים התחלתי להרגיש תחושת נימול בצד שמאל של החזה,מתחת לבית השחי. התחושה היא המומה כזו וזה כאילו מוקרן על העור. יש לציין שבימים אחרונים עברתי התקף חרדה עם דופק לב מואץ ורק עכשיו התחלתי להתאושש ממנו. השאלה שלי היא האם אני חייב ללכת לרופא\מוקד כדי לבדוק אם הלב בסדר או לתת לזה לעבור מעצמו? בתודה רבה מראש, בוריס.
שכחתי להוסיף שאני בן 32 ולפני 4-5 חודשים עברתי בדיקת א.ק.ג אחרי התקף חרדה ויצא בסדר.
לא נשמע מקרה חירום בדוק שלא מופיע פריחה באזור כי זה תיאורך מתאים גם לשלב מוקדם של וריצלה זוסטר כן יהיה כדאי לדבר עם הרופא על אסטרטגיה לטיפול בתהקפי החרדה בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il