חוסר בחומצה פולית ולקיחת תוסף משולב B12
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי חסר רציני בחומצה פולית כבר כמה שנים. ניסיתי את כל התוספים שקיימים על המדף (ובמרשם..) וכולם גרמו לי לאלרגיה מוזרה של גירוד בעור. הדבר היחיד שהגוף שלי הצליח לעכל הוא ה- B12 עם החומצה פולית ואכן לא היו אלרגיות וגם רמת החומצה הפולית בבדיקות האחרונות כבר נכנסה לנורמה. מה שכן, אין לי חסר ב- B12 ובבדיקות האחרונות היה כתוב לי על הרמה שלו: 1000 pg/ml - גדול מ אני אמורה לדאוג מזה? האם זה אומר שיש לי עודף של B12? האם זה בעייתי שאני צורכת את זה כשאין לי חסר? תודה מראש!
לא מסוכן אבל אל תמשיכי לקחת אל תוסף אחר של ח פולית או תזונה עשירה בח פולית כמו עלים ירוקים מוזמין אותך לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה