מינון אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כתוצאה מאבחון חיידק אליקובקטר פילורי בקיבה אני צריך לקחת: - 1000mg Amoxicillin ו- 500mg Clarithromycin פעמיים ביום - Omeprazole גם פעמיים ביום השאלה שלי היא האם אני יכול לקחת את שני סוגי האנטיביוטיקה יחד? או שזה יותר מדי? והאם שניהם צריכים להיות בזמן האוכל או רק ה- Clarithromycin? ודבר נוסף, לפני שעשיתי בדיקת נשיפה ואובחן החיידק קבעתי תור לאולטרהסאונד לקיבה. האם זה קריטי או שאני יכול לבטל את התור ולקבוע שוב במקרה שהטיפול לא יעזור? תודה מראש, נעם
כן לקחת 2 האנטיביוטיקות בייחד אחרי האוכל האומפרדקס רצוי חצי שעה לפני האוכל לדעתי הסונר כרגע לא נחוץ מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה