בעיה בבקרים אחרי שינה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , כשאני מתעורר משינה בבוקר אני מרגיש לא טוב , תחושה כללית רעה , חולשה , בעיקר ההרגשה היא בראש , כאילו שהייתי ער 3 ימים ברצץ , העיניים שלי בקושי נפתחות, אני לא מבין ממה זה אולי יש לי בעיה בשינה עצמה , אם תוכל לעזור לי
יוני התלונה מאוד כללית ויכולה להתאים להרבה דברים אולי נזלת אלרגית אולי בעיה בנשימה בלילה אם כי קשה לי להאמין אולי משהו נוירולוגי במקרה שלך צריך הערכה כוללת אצל רופא המשפחה תשאול בדיקות ולפי זה להתחיל להבין מה קורה לך בלילה מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה