עיגולים שחורים מתחת לעיניים

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה וכללית

26/06/2013 | 10:38 | מאת: שושנה

שלום. לפני כחודשיים התחלתי ליטול אספירין.במקביל הפסקתי ליטול אומגה 3 וויטמין C. לאחר כמה ימים הופיעו עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אפילו בדופן העין עם האף. מה קרה שגרם לכך? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

העור מתחת לעיניים דק יחסית ואינו עשיר בבלוטות שומן כמו העור בשאר הגוף. ולכן עם הגיל העור הופך דק ויבש יותר. כתוצאה מכך, הורידים מתחת לעיניים נראים בולטים יותר , וכך נוצר הגוון השחור. זה קורה גם בהצטננות, סינוסיטיס וגם בהריון מאפיין גם אנשים עם מבנה עיניים שקוע וגוון בהיר בעור קורה גם בשיזוף יתר בעור שנוטה לפיגמנטציה וכן בתזונה ענייה במינרלים וויטמינים וכן בחוסר שתייה וחוסר שינה זה בכללי אצלך איני יודע להגיד למה זה קרה ואולי כדאי להבדק לראות אם זה קוסמטי או רפואי מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה

30/06/2013 | 09:21 | מאת: שושנה

תודה על תשובתך. כתבתי במדויק מה היו השינויים שעשיתי. רצוני לדעת האם נטילת אספירין והפסקת נטילת הויטמינים והמינרלים הספציפים שמניתי יכולים, למיטב נסיונך, לגרום לעיגולים שחורים מתחת לעיניים? נראה לי שתשובתך אינה מתייחסת לשאלה שלי אלא מתיחסת באופן כללי לתופעה, בלי להתייחס לפריטים שמניתי. תודה.

מנהל פורום רפואת משפחה וכללית