שתייה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! רציתי לדעת עניין של זה: אני שותה בערך 3 ליטר מים בדרך כלל כל יום במהלך 8 שעות העבודה שלי. ויש ימים שפשוט במהלך העבודה לא בא לי בכלל שתן, ואם הוא בא, אז הוא יוצא צהוב!!! מדוע זה קורה? לא צריך להיות לבן כי שתיתי מספיק.? יש לציין שאני עובד תחת כיפת השמים שזה אומר בשמש כל היום
יש ויטמינים שצובעים השתן במיוחד ויטמיני בי אם לא נוטל תעשה בדיקת שתן ונראה מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה
תודה על התשובה. יש לציין אני צורך כבר כחודשיים יומיומי CLA כ3 גרם בסך הכל ביום. וגם כדורי קפאין 200 מ"ג ביום 4 פעמים בשבוע. זה מהווה בעיה מבחינת הצבע של השתן?