שימוש בכמה תרופות ביחד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,שאלה עבור סבתי, בת 73, מטופלת בסטרואידים מזה 30 שנה. היא לוקחת STEROCORT 4MG בבוקר ובצהרים, VERAPANIL 80 שלוש פעמים ביום והוסיפה לאחרונה GLUCAPHASH. כל התרופות צריך לקחת עם או אחרי אוכל. שואלת האם מותר לקחת אותן באותו הזמן או עדיף לעשות מרווחי זמן? בעלון של גלוקפש כתוב שיש לו תגובה בין תרופותית עם סטרואידים ועם קלצי-בלוקרים, האם בנטילה של התרופות יחד יוצרת בעיה/תגובה בין תרופתית? תודה.
באופן אישי לא חושב שההפרשי זמנים קריטי במקרה הנל אפשר במקביל אליי להפנות השאלה לפורופ רוקחות קלינית מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה