תרופות לילדים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם ניתן לתת אנטיביוטיקה לילד בן 4 כי זה עושה לו טוב, (למרות שהרופא אמר שלא צריך לתת (בדיקות יצאו תקינות) על סמך דבריו של הילד שאומר שהוא לא מרגיש טוב. ומה לגבי אקמולי, אם הילד (בן 4) נראה מעוך וטוען שכואבות לו הברכיים, אבל אין לא חום (37.2) האם ניתן לתת ארמולי לשיפור ההרגשה ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אקמול - כן אנטיביוטיקה - לתת כשישי מחלה חיידקית במחלה שאינה חיידית האנטיביוטיקה לא עוזרת מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה