בדיקות דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בת 21 השתחררתי מצהל ובבדיקות דם שגרתיות נמצא אצלי : TRIGLYCERIDES= 222 CHLESTOROL=206 HDL=49 LDL=112.7 NON-HDL CHOLESTEROL=157 שאלתי האם התוצאות לא גבוהות מדי . אני קצת חוששת שזה תורשתי כי במשפחה היו מספר אוטמים בגלל שומנים גבוהים . האם גלולות מסוג אמילי או מליאן יכולים לגרום לתוצאות גבוהות כאלה ? מה לדעתך עלי לעשות ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
כולסטרול תקין יש מעט שומנים גוהים שתוכלי להפחיתם בקלות עי פעילות גופנית ועי הפחתת סוכרים בתזונה לא לדאוג מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "
לקריאה נוספת והעמקה