הרפס בשפתיים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שבוע הרפס בשפתיים ואני שם פנליפס. אני לא בטוח אם לשים את המשחה על הפצע כשהוא מעט מדמם. כשאני שם על הפצע מדמם זה נראה שהמשחה רק מחריפה את הבעיה ויוצרת שוב ושוב מוגלה גדולה ואין שיפור במצב הפצע. למעשה הפצע חצי יום מדמם מעט וחצי יום עם מוגלה. שגם אם אני שם משפחה על המוגלה זה רק מגדיל אותה. עדיף לא לשים את המשחה? זה מאפשר לפצע ל"נוח" ולהסגר... נ.ב. אותו דבר קרה לי כשהשתמשתי בבקטרובן על פצע בשפתיים כשרופאת המשפחה חשבה שזה לא הרפס
כדאי להייעוץ עם רופא עור/פורום עור בברכה מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה "