שלשולים וחולשה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי כל הזמן שלשולים , עכשיו אני לא יודע אם זה בעיה , לכן אני שואל האם אני צריך להבדק ? ובאופן כללי אני מרגיש חולשה בבדיקות דם האחרונות שלי לא היו בעיות. בנוסף על כך אני מרגיש חוסר חשק מיני איזה בדיקות דם כדאי שאני יבקש ? טסטוסטרון? אולי LH?
לקריאה נוספת והעמקה
לבדוק TSH פרוקלטין ופרופיל הורמונלי מלא, מדדי ספיגה כמו אלבומין ברזל וחומצה פולית לבדוק סוכר לבדוק ויטמין בי 12 לבדוק צליאק גיארדה למביה רגישות ללקטוז ולהשלים הבירור עם רופא גסטרו מוזמנים להמשיך להתייעץ ולהתעדכן בעמוד הפייסבוק שלי : " ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה "